Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Απονομή της διάκρισης MBE στην Sarah

(Πηγή: GB Taekwondo, NEWS, 'MBE IS VERY SPECIAL TO ME' SAYS SARAH, 22nd February 2012) 
[μετάφραση Σίμος Δαλκυριάδης]
 
Το MBE είναι πολύ σημαντικό για μένα”, είπε η παγκόσμια πρωταθλήτρια του ταεκβοντο, Sarah Stevenson, καθώς σήμερα της απονεμήθηκε το MBE της, και θα της δώσει μεγαλύτερη ώθηση για επιτυχίες μέσα στο 2012.
[διαβάστε σχετικά με τον τίτλο τιμής MBE: Order of the British Empire, From Wikipedia, the free encyclopedia, στα αγγλικά]

Η Sarah βρέθηκε στο Buckingham Palace σήμερα το πρωί για να γίνει η απονομή της τιμής από την Βασίλισσα Elizabeth.


Ασχολούμαι με το άθλημα για πάρα πολλά χρόνια και είχα πολλά πάνω και κάτω στην διαδρομή αυτή” μας είπε. 
Το ταεκβοντο δεν κάνει αναδρομές πολύ συχνά, όμως νομίζω πως έχω βοηθήσει ώστε αρκετοί  άνθρωποι να κατανοήσουν το πόσο υπέροχο άθλημα είναι”.

Η Sarah συζήτησε την προετοιμασία της για το 2012 (τους ΟΑ στο Λονδίνο)  με την Βασίλισσα κατά την διάρκεια της απονομής.

Με ρώτησε πως είμαι στην υγεία μου, σχετικά με το γόνατο μου.
Της απάντησα πως τραυματίστηκα κατά την διάρκεια της προπόνησης στο πλαίσιο της προετοιμασίας μου για τους Ολυμπιακούς και μου απάντησε πως οι Αγώνες είναι ένας πολύ καλός σκοπός για να προσπαθεί κανείς.
Όταν με ρώτησε πόσο καιρό ασχολούμαι με το άθλημα, της απάντησα, 22 χρόνια έως τώρα, και μου απάντησε πως θα πρέπει να ασχολούμαι από μικρό κοριτσάκι
”.

Η απονομή του MBE είναι μεγάλη τιμή και πολύ σημαντική για μένα”, μας είπε η Sarah.

Και με κάνει πιο αποφασισμένη για την επιτυχία μου στο Λονδίνο αυτό το καλοκαίρι”.

[Photos courtesy of Press Association]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε