Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

H Sarah Stevenson τραυματίστηκε, εκφράζονται φόβοι για την συμμετοχή της στους Ολυμπιακούς


(Πηγή: The guardian, Sport, Olympics 2012: taekwondo, Sarah Stevenson in Olympics injury scare after knee ligament surgery, Thursday 9 February 2012 15.05 GMT, Barry Glendenning)
[μετάφραση Σίμος Δαλκυριάδης]

Η  Sarah Stevenson τραυματίστηκε και υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση στους συνδέσμους στο γόνατο. Διακινδυνεύεται η συμμετοχή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου 2012.

Το αστέρι του Βρετανικού ταεκβοντο, κατά την διάρκεια της προετοιμασίας της σε camp στο Μεξικό, τραυματίστηκε στο γόνατο. Η ίδια δήλωσε: “Έχω περάσει και χειρότερα, μπορώ να το ξεπεράσω”.


Η Sarah Stevenson, χάλκινο μετάλλιο στο Πεκίνο το 2008, αντιμετωπίζει μια μάχη για την συμμετοχή της στο Λονδίνο 2012. Φωτογραφία: Behrouz Mehri/AFP/Getty Images
Είναι πεπεισμένη πως θα αναρρώσει γρήγορα από την χειρουργική επέμβαση στο γόνατο και θα επανέλθει, στο διάστημα που μένει μέχρι τους ολυμπιακούς, για να είναι έτοιμη για το Λονδίνο 2012. Η Stevenson, παγκόσμια πρωταθλήτρια, είναι ένα από τα φαβορί για το χρυσό ολυμπιακό μετάλλιο στην κατηγορία της, είναι η πρώτη ολυμπιονίκης της Μεγάλης Βρετανίας για το άθλημα του ταεκβοντο, κέρδισε χάλκινο μετάλλιο στο Πεκίνο το 2008.

Η Stevenson, η οποία έχασε και τους δύο γονείς της από καρκίνο το περασμένο έτος, υπέστη ρήξη του χιαστού συνδέσμου μετά από τραυματισμό στο camp προετοιμασίας στο Μεξικό και υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση την Τετάρτη.

Η ζημία που έγινε θα έχει ως συνέπεια να χάσει η αθλήτρια τις προσεχείς διοργανώσεις, τα DUTCH και GERMAN OPEN, και σχεδόν σίγουρα το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στο Μάντσεστερ το Μάιο, αλλά η Stevenson είπε ότι η ζημία ήταν “απλά μια ατυχία”.

Η 28-χρονη, η οποία θα πρέπει να αποδείξει πως θα είναι έτοιμη και κατάλληλη, μέχρι το τέλος Μαΐου, για την επιλογή της στην ολυμπιακή ομάδα, είπε: "Έχω ρήξη του προσθίου χιαστού συνδέσμου στο αριστερό γόνατο μου. Συνέβη κατά τη διάρκεια ενός αγώνα στο camp προετοιμασίας στο Μεξικό. Απλώς, είχα μια “αστεία” πτώση, δεν πίστευα πως έγινε κάποια ζημιά εκείνη την στιγμή, όμως αργότερα συνειδητοποίησα ότι ήταν χειρότερα από ότι πίστευα αρχικά, οπότε αποφάσισα να πάω σπίτι και να αρχίσω κατευθείαν τον δρόμο προς την ανάκαμψη”.

Είχα μια χειρουργική επέμβαση την Τετάρτη και είμαι σίγουρη ότι θα επιστρέψω σύντομα, με υγεία και δυνατά, απομένει άφθονος χρόνος μέχρι τους Ολυμπιακούς Αγώνες, αν και αυτό θα σημαίνει ότι θα χάσω μερικά τουρνουά στην πορεία. Έχω μια καλή ομάδα από κινησιοθεραπευτές και γιατρούς γύρω μου, έτσι ενώ είχα κακή τύχη θα μπορούσα να μην το έχω πάθει, είναι απλά μια ακόμα οπισθοδρόμηση που θα πρέπει να ασχοληθώ. Είχα αρκετές από αυτές την χρονιά που μας πέρασε, πολύ χειρότερες από αυτή, γι 'αυτό, θα παραμείνω θετική και εστιασμένη. Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ χειρότερα”.

Και πρόσθεσε: “Έχω περάσει και χειρότερα και είμαι ισχυρή στο μυαλό και σωματικά για να αντεπεξέλθω, με έχουν κάνει πιο αποφασισμένη, και έχω την υποστήριξη από το καλύτερο ιατρικό προσωπικό στο GB Taekwondo. Είμαι αποφασισμένη για την συμμετοχή μου στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Όσον αφορά την ανάρρωση μου, και πριν από λίγα χρόνια είχα το ίδιο πράγμα με το δεξί πόδι μου και ήταν ένας εφιάλτης που είχα να αντιμετωπίσω. Αλλά είμαι πιο έμπειρη και σοφότερη τώρα, έτσι νομίζω ότι θα είμαι πιο πολύ καλή ασθενής αυτή τη φορά και θα το ξεπεράσω καλύτερα. Τότε, θυμάμαι ο πόνος ήταν φρικτός και δεν μπορούσα καν να βάλω κάποιο βάρος στο πόδι μου, να το πατήσω, αλλά δεν είναι έτσι τώρα. Τώρα, μπορώ να το πατήσω και νιώθω ότι θα είμαι σε θέση να περπατήσω χωρίς δεκανίκια σε μερικές εβδομάδες, κάτι που είναι και ο στόχος ούτως ή άλλως. Είμαι πολύ καλά για το πώς νιώθω σήμερα, λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά τα πράγματα”.

Ο τεχνικός διευθυντής του GB Taekwondo, ο Gary Hall, είπε: “Αν κάποιος μπορεί να επιστρέψει από αυτό, τότε αυτή είναι η Σάρα. Είναι μια άψογη επαγγελματίας και θα κάνει ότι περνά από το χέρι της για να δείξει στην Επιτροπή Επιλογής πως είναι το κορίτσι για τη δουλειά

Η Σάρα πήγαινε καλά στο Μεξικό, αλλά σε μια απλή κίνηση “γύρισε” το πόδι με λάθος τρόπο. Αυτό οδήγησε σε πολύ σοβαρή βλάβη στο γόνατο”.

Ωστόσο, πιστεύουμε ότι θα επιστρέψει έγκαιρα ώστε να προλάβει τις επιλογές. Η ομάδα θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια για να της παρέχει το 100% της στήριξης”.

Δείτε επίσηςSarah Stevenson, World Taekwondo Champion (σελίδα αφιερωμένη στην βρετανίδα αθλήτρια).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε